Podatkowa księga przychodów i rozchodów

Dokonujemy zapisu operacji gospodarczych, prowadzimy ewidencje majątku trwałego oraz wyposażenia, przygotowujemy zgłoszenia do ZUS oraz deklaracje podatkowe.

  • prowadzenie ewidencji przychodów i kosztów
  • prowadzenie ewidencji środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych
  • prowadzenie ewidencji wyposażenia
  • prowadzenie ewidencji dla celów podatku VAT (rejestr sprzedaży VAT, rejestr zakupu VAT)
  • rozliczanie transakcji wewnątrzwspólnotowych – wewnątrzwspólnotowej dostawy towarów, wewnątrzwspólnotowego nabycia towarów, importu usług
  • sporządzanie deklaracji podatkowych
  • przygotowywanie informacji o zobowiązaniach podatkowych oraz ZUS

Księgi handlowe

Dokonujemy zapisu operacji gospodarczych, prowadzimy ewidencje majątku trwałego oraz wyposażenia, przygotowujemy zgłoszenia do ZUS oraz deklaracje podatkowe.

  • wszystkie wymagane przepisami ewidencje księgowe (księgi główne, pomocnicze, ewidencja środków trwałych, ewidencja wyposażenia, ewidencje podatku od towarów i usług)
  • rozliczenie właścicieli
  • sporządzenie raportów (rocznych i miesięcznych)
  • obsługa pracowników
  • rozliczenia z Urzędem Skarbowym i Zakładem Ubezpieczeń Społecznych

Kadry i płace

Sporządzamy listy płac, obliczamy składki na podatek dochodowy od osób fizycznych, przygotowujemy rozliczenia roczne, obliczamy składki do ZUS, sporządzamy i wysyłamy odpowiednie deklaracje do ZUS, prowadzimy kartoteki pracownicze.

  • listy płac
  • paski wynagrodzeń
  • imiennych raportów osób ubezpieczonych (RMUA)
  • deklaracji ZUS
  • deklaracji podatku od osób fizycznych (PIT 4)
  • przygotowywanie dla Zarządu (właścicieli) wszelkiego rodzaju sprawozdań dotyczących zatrudnienia